Friday, December 19th 2025, 6:44pm UTC+1

You are not logged in.

• Login

Dear visitor, welcome to Pokedudes^^ Crew Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Dark_Glurak

Pokemon Trainer

Level: 28 [?]

Experience: 195.138

Next Level: 195.661

1

Sunday, December 30th 2012, 6:25pm

Witten Temptation 2012 Fazit :-)

Jo Leute von heute. Habe nun überlegt ein Thread zu erstellen wo Ihr eure pros und contras schreiben könnt , was euch gefiel oder nicht ;). Ich würde mal Anfangen --->>> + Pokemon vgc 2013 9 Platz :) , Viele Lachflashs von yoshi und toasdt, Zen-Butthead, sehr viele Crits und haxes gesehn, Supermarkt in der Nähe , tischkicker , dart , Schwanzfeige , Fagger Swagger , Coole Mucke, Phil de Mon-> der Pommesdieb ;D , Uxie hatte Tumor am Hirn ( Wushl hatte ihn wegen seiner Haare angepisst) , viele jokes von mir , Brennt den neger an , partystimmung , viele waren hier ;) , FIFA verlieren -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Contra : - kalter harter Boden , merkwürdiger Ort ( iwo am Fabrikgelände ) , kaum Essen , leider keine Top 8 :( , wenig Schlaf , Boden sollte mit Bodenheizung Ausgestattet werden ;). -----------------------------/////-////------------------------------------------------------------------------------------------------------ Soweit habe ich nix mehr zu sagen. Nun seid ihr Bros dranne ;)
Bring it on fuckers xD

This post has been edited 2 times, last edit by "Dark_Glurak" (Dec 31st 2012, 2:12pm)

3 registered users thanked already.

Users that thanked:

Tözt, mirror, Lauchi

KANNIBALE IN ZIVIL

junge bau dir einen

Level: 24 [?]

Experience: 73.352

Next Level: 79.247

2

Sunday, December 30th 2012, 6:36pm

>viele jokes von mir
deine jokes waren die besten